Slalommys med familjen

Jahapp blev visst dålig uppdatering denna vecka,,,,varit mycke planering på jobbet haft min administrationslärare förbi en av dagarna och visade mig hur jag skulle köra igång med Visma bokföringsprogram riktigt kul faktiskt.

Igår fredag kom Ida och Kajsa hit har saknat dom blir oftast varannan helg som vi ses.

Idag åkte vi iväg till Måttsundsbacken för att åka slalom med alla mina älsklingar riktigt roligt men jösses sååå jobbigt.


    

Ett förväntasfullt gäng på väg till backen tyvärr fastnade inte chaffören på bild *ler*







En duktig kille som åkte helt själv idag,,,tack Ida och Kajsa



     

Ett trött gäng som fick sig välbehövlig fika med smörgåsar och varm choklad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0