Racer fart

He he fick lite påtryckningar från vännen H att hon vill att jag uppdaterar så hon har lite koll vad jag gör under veckorna. Denna vecka började med måndag som vanligt iof jag drog iväg och tränade på förmiddag för att sedan ta tag i en del administration/facebookcirklar på jobbet. Tisdagen blev lite inhandling av diverse kontorsvaror, planering för framtida projekt. Onsdag då var vännen M här och planerade lite framtida saker ska bli kul. Torsdag då körde vi med Stickkafé och vi var ett par stycken alltid roligt att träffas. På kvällen så stannade jag och Susanne kvar här för att börja måla våran myshörna blir sååå fint. Fredag då körde jag träning på förmiddag för att sedan gå till Lernia för att göra lite bokföring de gick som sagt å helsike när inte datorerna vill fungera så jag åkte till jobbet och fixade lite grejs här istället.

Kommentarer
Postat av: Helena

Bra, nu kan jag hålla koll på dig :)

2012-02-11 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0