Vilken dag!

Hoppla! ja du denna dag blev inte riktigt som jag hade planerat blev bättre *ler*,,skulle iväg och träffa Emilia som jobbar på NBV så vi skulle prata om en studiecirkel,,,detta slutade med att jag var till Arbetsförmedlingen och hämtade lite papper som Susanne på NBV har skrivit på så går allt som jag tänkt börjar jag en utbildning på NBV som Administratör,,,jihooo så roligt,,, 



         
Tog lite bilder på väg in till stan på morron såå skönt var det.


Hade ett telefonsamtal med Lernia lite senare på em idag så jag ska dit och prata med dom imorron fm så nu känns det som att det händer en hel del runt utbildningen.


Nu så rök alla mina naglar jag gjorde i söndags tog bort dom själv för jag upptäckte idag när jag skulle joxa och kika i mina pärllådor att de var verkligen inte någon bra idé man kände sig en aningens "handikappad"





så det blidde ett par gröna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0