Tisdag

Hoppsan har visst inte bloggat något sen i lördags men det har varit järnet heeela helgen,,,promenad, solning, fixning av naglar, hårfärgning och lite mer fix av naglar *ler* har ju faktiskt varit en heeeelt underbar och rolig helg.


                     
Före:                                 Efter:        Kajsa när hon fixat sina naglar




I söndags då kom äntligen vännen M hem har inte träffat henne på drygt 2 veckor så igår måndag så åkte jag och hälsade på henne med lite hembakade kakor och såklart följde stickningen med.

Hämtade Rasmus från skolan strax efter kl 15 var en gosse som var lite småtrött eftersom han inte kom sig i säng så bra tid på söndag. Jag var inte så piggelin heller var som att någon slog en klubba i skallen på mig efter vi hade ätit middag men tjurig som jag var satte jag mig med stickningen så jag fick gjort färdigt mina två 8:a sjalar som en kompis har beställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0