En spännande dag

Gomorron världen,,,då har man öppnat gluggarna för denna onsdagmorron. Känner jag mig rätt så sitter jag väl bara och väntar och väntar på det som sker efter lunch idag får allt ta och sysselsätta mig med något annars blir det lång väntan.






Detta nöje hade jag att börja förmiddagen med,,blev sen en snabb sväng ut med vännen H som behövde lite hjälp med bilhämtning. Oj oj nu är det bara 2 timmar kvar.

Nu är jag hemma från det som jag väntat på hela dagen lång,,,varit på ett info om Arbetsplatsbelagd utbildning. I mitten av november får jag veta mer hur det kommer att gå,tjingeling.





Så har då äntligen Rasmus kommit hem ifrån Kalix varit hemma hos mormor och morfar i 2 dagar då det är höstlov.

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till idag!

2011-11-02 @ 08:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0