Arbetsveckan över

Sådär ja då var det fredag,,klev upp, tog mig frukost, skjutsade Rasmus till skolan, hann med en liten minihandling på Statoil, sen iväg till jobbet. Har varit full rulle hela dagen idag. Satt i möte med S där vi försöker komma på en bra uppstart på verksamheten. Iväg på ett annat minimöte med NBV från Pajala, tillbaka på kontoret fortsätter jag med lite pappersrensning, så de blev inga pärlpaket idag heller he he,,har varit en riktigt rolig vecka vet inte riktigt om jag har landat ännu efter tisdagen,,,är väldigt tacksam att jag får göra min utbildning hos S.

Efter jobbet åkte vi och käkade på Frasses med Rasmus,,,sen åkte vi till vännen Marina som fyller år så det blev detta smarriga till kaffet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0