Bäst att uppdatera

Har fått order från barn och vän att jag måste börja bli bättre på att uppdatera min blogg *ler* men jag är ju sååå trött på dagarna när jag jobbat och så är det inget roligt att skriva nåt inlägg då man inte har bilder. Men nu jäklars ska de förhoppningsvis bli bättre.

Förra veckan då var det förberedelser på jobbet inför dagen idag skulle göras utskick med inbjudan till julmyset. Satt på Lernia hela torsdagen för att börja lära mig bokföring de gick ändå rätt bra.

Fredag då åkte jag och Rasmus upp till Kalix till mina föräldrar fick hämtning av min bror som jag inte träffat sen i sommar. När vi kom till Kalix så åt vi lite snabblunch sen bar det av till utlandet (Torneå) för lite julhandling var faktiskt rätt lugnt och skönt med folk inte rusning som man hade trott.



Mamma och pappas fina julgran med lite spännande innehåll nertill var många som var nyfikna speciellt Rasmus han hade gått och läst och klämt på klapparna från dagen före julafton.




Fotografen Kajsa in action..




Utdelning av klappar fick bli Rasmus eftersom tomten var lite krasslig denna dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0